מן העיתונות

עו"ד והשופטת בדימוס שרה חביב – ריאיון אצל רביב דרוקר – 1.11.23 – ערוץ 13

מלחמה רב זירתית היא המושג החדש שאזרחי ישראל לומדים אודותיו 👈 זירה קבועה היא התקשורת והרשתות החברתיות. כמה קל לכתוב ולהעלות לרשת מחשבות, נתונים ותיאוריות קונספירציה.

כמה קשה למחוק את הזכרון האינטרנטי. גם בימי מלחמה יש מי שאינם בוחלים בהפצת תיאוריות הזויות. הכל כדי לקבל תשומת לב, לייקים, התייחסות. להגדיל מעגל עוקבים ומה לא. קורבן של תיאוריית קונספירציה מטורפת הוא גיבור ישראל רס״מ אלון ברד.

אלון היה חוקר מתחנת רהט שנפל בשבת השחורה כשהוא מגן בגופו על חוגגים במסיבת הטבע נובה. אלון היה חוקר מצטיין, ישר, הגון ומקצועי. אין מי שעמד איתו בקשר מקצועי ולא נפל בקסמיו האישיים או לא למד להעריך את מקצועיותו.

אלון השאיר אחריו אלמנה ושלושה ילדים צעירים. אורלי אלמנתו היא לביאה אשר מתמודדת בימים אלה עם הילדים והבית, עם האבל הנורא והגדול, ועם תיאוריית קונספירציה ששירבבה את אלון לתוכה. לא אחזור כאן על הקונספירציות ההזויות שעלו. אלו אינן מכבדות את הנופלים בפרט ואת אנשי כוחות הבטחון השונים שמסכנים את חייהם מדי יום בכלל.

🙏 אסתפק בבקשה קטנה – אל! אל תעלו לרשת שטויות שאינן בדוקות. בדקו את ה״עובדות״ שאתם קוראים ואם זה נשמע הזוי, נראה הזוי, עושה רושם של הזוי – זה הזוי. אל תקנו. מצרפת את דבריה של אורלי האמיצה בועדת חוקה בכנסת ביום 1.11.2023, וראיון קצר שלי בעניין בערוץ 13.

שנדע ימי שלווה ובטחון 🌹

תפריט נגישות